Måndagsledig

Blev väckt av ett telefonsamtal jag väntat på i sex (6!) MÅNADER. 
I samband med min cancer hittade man även en godartad tumör under hakan. Den ska ju opereras bort och jag kunde aldrig drömma om att jag skulle få vänta så här länge. 
Nåväl, den 2 januari ska den knölen bort! 
Så väntetiden blir faktiskt drygt ett halvår. 
Men nu är jag glad nu när jag vet när det blir av. 
Jag skuttade ut med vovven och njöt av den kalla, krispiga luften. 

Sen blev det lite tvätt och plock här hemma. Och läsning i sängen. 
Passade på att ställa upp årets adventsbricka. 

Det ska till lite mossa och siffror på ljuset. Måste bara hitta de satans siffrorna. Har ju lagt dem på ett jättebra, klurigt jävla ställe. Jag blir tokig för jag gör samma sak varje år. Suck!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback