Konferensonsdag

Idag hade vi avdelningskonferens i en av de mysigaste konferenslokaler jag varit i. Och då har jag varit på många....
Lokalen heter Lägenheten och ligger på Kungsholmen i stan. 
Och det var verkligen en otroligt mysig och hemmaliknande (ja, alltså inte mitt hem utan ett hem från en inredningstidning) miljö. 
Vi hade hela lägenheten för oss själva och till och med en egen kock som gjorde maten, Wallenbergare. Så gott och mysigt så därför blev en riktigt bra arbetsdag med hela avdelningen. 
Eftersom jag kom hem normal (eller för mig onormal) tid så lagade jag middagen. Fick dock äta den ensam då dottern kom senare och mannen tränar innebandykillar. 

Välkommen till Lägenheten!

Vi jobbade med datorer och projektor!

Här kunde man ta fikat. 

Eget kök med egen kock! 

Pinglan, jag var på väg att sno denne prins till dig. Jag vet var den är köpt!

Fina detaljer blir man glad av. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback