Date på en torsdag

Ja, som jag skrev igår. Livet går upp och ner. 
Idag gick det upp - med råge. 
Ibland stöter man på människor i livet som man aldrig får nog av. 
Sån är Annica. Vi har varit arbetskamrater men blev också vänner. Hon är en sån som jag bara kunde gå in till och prata med en stund på jobbet och sen fortsätta jobba. Även hon kunde komma till mig och prata och sen försvinna till sin avdelning. 
Vi jobbade inte så bra ihop men jävlar vad mycket roligt vi har gjort tillsammans. 
Nu är det snart 5 år sen jag slutade och vi träffas fortfarande då och då. 
Bland annat har vi en tradition att handla julaftonströja tillsammans och det var precis vad vi skulle göra ikväll. 
Och som vi letade! 
Men ingen tröja hittade vi! 
Jag kom hem med två jordglobar och två bordstabletter. Hm. 
Efter "shoppingturen" satte vi oss på en bra restaurang och skulle käka snabbt och sen gå vidare till Gallerian för fler affärsbesök. 
Middagen avslutades dock med att servitören meddelade att nu stängde de! Ville vi fortsätta kunde vi sätta oss i baren. 
Herregud vi åt i nästan tre timmar och bara bubblade om allt möjligt. 

Snacka om att jag är påfylld av energi nu. Tack Annica!



//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback