Mot Arboga

 
 

Idag åkte jag hem med ett fullpackat gammalt tåg som var fullt av folk som skulle på konsert i Friends arena. Tur då att tåget var gjort i blått stål.

Hoppade av helt utmattad i Solna och fick åka bil med Svensson Svensson

Efter hemkomst var det bara att ta farväl av dotter och hund. Det bar nämligen iväg mot Arboga. Vår present till vår kära Ärstin som behagat fylla jämna år i mars.

På MAX i Enköping tog vi en middag och därefter var det dags för en rökare (i dubbel bemärkelse).

Vi bor nu i en gammal lärarbostad och det är helmysigt med oss åtta. Alla har varsitt sovrum så nu kan vi snarka fritt.

Sen fick jag den finaste present man kan få av riktiga vänner. En solhatt som ska skydda mig från elaka solen.


Vi fick visserligen en varsin men jag är nog mest glad åt min.

I morgon ska vi jaga loppmarknad och kafé.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback