Måndag på en torsdag

Man blir ju helt snurrig med alla dess lediga dagar mitt i vecket.

Idag har det varit måndag i hela huvudet.

Tre fullbokade konserter och jobb ända till 20.30 ja då blir man snurrig.

På tåget hem var det riktigt obehagligt. En drogad kille sprang omkring i tåget och skrek och gjorde kicksparkar överallt. Stor oro på tåget. Jag bytte plats och satte mig vid en stor mörk man som såg ut att kunna rädda mig om det behövdes.

När sen dottern kom och hämtade mig stod det en galen, säkert också drogad kille mitt på övergångsstället och ställde sig framför bilar som försökte passera.
När vi lyckades komma förbi kastade han sig min passagerarsida och smällde till backspegeln så den veks inåt.

Var är det med folk? Har de inte haft någon mamma eller pappa som pussat på dem.

Nåväl, jag har iallafall världens bästa unge, för henne får jag fortfarande pussa på, hur mycket jag vill.

Det är jag väldigt glad för!!!
Tack Soffi för att du finns, jag vet inte vad jag gjort utan dig. Slagits på bilar kanske?!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback