Charmig torsdag

Idag blev det en bra dag. Fick jobba med Jullan och det är roligt. Nu åker hon till Georgien i en månad och hör här: hon ska åka taxi ensam mitt i natten mellan Turkiet och Georgien. Tur att jag inte är hennes mamma för då skulle jag vara tvungen att följa med som förkläde!

På eftermiddagen stack Kats iväg till min Soffi för att bli klippt.
Kats har typ världens längsta och tjockaste hår. Sånt där hår som vi fjunisar skulle dö för.

Och jag är så stolt över min duktiga dotter.
Före- och efterbild kommer nedan.

Mannen mötte mig och nu har vi planerat både student och delar av semestern.
Känns väldigt bra, jag som är urusel på att planera!

//Najno

Psst! Visar även vad jag åt till lunch, det var så jäkla gott. Och med god bok var lunchen fullkomlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback