Mat, mat, mat

Ja, undra på att vågen slog i taket i morse när jag vägde mig. Jag äter ju så mycket just nu att hälften vore nog.
Men eftersom det är ett sundhetstecken hos mig så ser jag mig hellre som överviktig och glad än smal och ledsen.

Idag bjöds det på påsklunch hos Oves syster, farbror Barbro. Och vilken lunch sen!
Så mycket gott att äta och eftersom jag inte ens ätit frukost blev det tre portioner.
Jag älskar smörgåsbord med lite av varje, verkligen älskar.

Väl hemma ställde jag mig och gjorde en vacker lasagne (med eventuellt lite hästkött). Släng er i väggen familjen Dafgård!

Nu måste jag packa klart för snart bär det av till annan ort.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback