Världens bästa onsdag!

Vilken dag det blev!

Försov mig nästan och var trött som en gnu i morse.
Men sen gick dagen i ett huj. Jag lärde mig lite nya grejer på jobbet och efter det fick jag så mycket energi. Det kändes bra.

Elisa kom till jobbet och hämtade upp mig. Det var över ett år sen vi träffades och det var så himla skönt att träffa henne.
Vi tog en kvällspromenad i stan och när det började regna på oss hoppade vi in på första bästa restaurang. Primo Ciao Ciao på Kungsbroplan.
Och vilken mat!
Pasta med Scampi, chili, körsbärstomater och citron.
Gott vitt vin och som grädde på moset avslutade vi med tiramisu (inte jag) och chokladfondant med glass (jag!!!).
Efterrätten var bland det godaste jag ätit.
Vi pratade av oss och fick vår "årsrapport" om vad som hänt oss under året. Skratt och gråt om vartannat, som det ska vara med riktiga vänner.
När jag kom till Centralen gick inte tåget på grund av signalfel. Men med min vanliga tur så skulle pappa hem med taxin och jag blev skjutsad till porten.

Nu hopp i säng, för jag ska vara pigg i morgon, det lovade jag kollegan Kats.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback