Underbara torsdag

Min kompisvecka har blivit en succé. För mig alltså.
Jag bestämde mig innan midsommar att de kommande dagarna ska jag försöka träffa mina kompisar som jag inte hunnit/orkat träffa under vintern och våren.
Det var ett av mina bättre beslut. Istället för att sätta mig på tåget och åka hem till soffan har jag träffat vänner och bara haft trevligt.
Idag kom Ärstin och Fru Svensson och hämtade mig på jobbet.
Vi hann med en liten shoppingtur där alla tre faktiskt hittade något.
Sen hamnade vi på Belgobaren med kanske världens sämsta service men väldigt god mat.
Obligatoriska foton på maten togs.

Snälla Ubbe Gubbe kom och hämtade oss vid station.
När jag nu kom hem vid 22.30-tiden står mannen i mitt liv och borstar tovor ur dotterns hår.
Helt underbart!

Jo, det blev en fin dag idag också.

//Najno


Kommentarer
Pinglan säger:

Åh....jag ville oxå vara med fast det fanns inte tid den här gången.

2013-06-28 | 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback