Tisdag olik onsdag

I tisdags kunde jag plötsligt inte blogga. Det var dåligt!!!

Men bra dag blev det tack vare att vi flickor i biljettkontoret blev bjudna hem till "schäfen" på sommarmiddag.
Underbar inkokt lax med färsk potatis och dillmajonäs. Avslutning med vaniljglass och jordgubbar.
Fy satan, vad gott och vad trevligt vi hade det.
Hundarna Viggo och Zelda var med och gjorde oss sällskap. Viggo väntade lydigt på att få äta rester ur Zelda pyttelilla matskål.
Missade tåget hem och var inte hemma förrän 0.45. Då mötte jag dottern på gården på väg hem.
Nattugglor - javisst!!!

I morse var det däremot otroligt segt att gå upp. Är så snurrig med SL:s "nya" tidtabell sen i vintras så jag kom en halvtimme för tidigt till det dära sjukhuset långt ifrån mig.
Jag skulle undersöka pleromorft adenomet som jag har under hakan.
Jo, jag ska opereras och eftersom jag nu haft malignt melanom vill man göra det rätt snart. Skulle inte förvåna mig om det blir på semestern.
Jag går nästan och hoppas att personalbristen blir så stor i sommar så att vi får ta det i augusti.

Ett litet besök av Ärstin hann jag med nu ikväll och nu ska jag packa. Herregud jag är så dålig på packning av resväska. Får nog gå och be Ove om hjälp, för han är däremot superbra på det.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback