Sena vanor

Jag är inte ett dugg förvånad att Ove och jag fått ett barn som är en riktig nattmänniska.
Alla tre är vi nattisar och därför var det inte alls konstigt att pappa Ove kommer hem från KISS-konserten igår natt vid 1-tiden och då står dottern och klipper och färgar mitt hår!

Jomenvisst. Jag är så nöjd med min frisyr och färg så nu ska jag väl klara den här veckan med sjukhusbesök och två studentmottagningar. Ska hinna jobba lite också men tankarna är på hundra olika ställen just nu.
Speciellt är tankarna hos Pinglan. Hon vet varför.

Jag bjöd förresten in mig på middag hos Svensson Svensson igår kväll. Tog med mig en burk med 40 korvar i gå-bort-present då inga levande blommor fanns här hemma att ge bort.
Det gick bra det med! Tack för supergoda hamburgare och hög mysfaktor.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback