Fartfylld tisdag

Ove och jag åkte in till KS i morse. Vi var ute i god tid så vi hann både njuta av sommarmorgonen ute och fika tillsammans.
I väntrummet hittade jag rolig och fin konst i form av två "mössfåglar".
Punktionen gick mycket bättre än förra gången och jag varken skrek eller grät.
På grund av busstrejken skjutsade Ove mig till jobbet nästan en timme för tidigt.

Lunch på Konserthusets tak med Kats satt inte fel.
Hem och ladda för veckans längsta promenad med Ärstin. Lång och välbehövlig pratstund blev det.
Vi avslutade hos Svensson Svensson och fick läska oss efter promenaden.

Ja just ja. På tåget hem satt en man och skrek i telefonen. För att vi andra inte skulle höra satte han en tidning för munnen.
Men som alltid - vi andra hörde varje ord han sa. Utom jag för jag lyssnade på "Sommar" med Maja Ivarsson. Så bra!!!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback