Arbetsam lördag

Jodå, jag kom upp fint i morse.
Det är inte alla som får personlig väckning en lördag, men jag fick det. Det hade varit väldigt fungerande om jag haft ljud på telefonen, vilket jag naturligtvis inte hade.
Men tankeöverföring från Blomman till Najno funkade också bra. Tack!!!

Vi jobbade lång lördag med konsert 19. Dottern och Pojkvännen gick på vår konsert med musik från science fiction-filmer.
Konserten var superbra hälsade hon.
Värd för konserten var Orvar Säfström, han är så sympatisk och trevlig. Vilken kille!!!

På det stora hela blev det en bra dag. Ja, för varför skulle det inte bli det?

//Najno

Psst. Stort grattis till Denise 20år den 15/6. Jag missade grattiset med 12 minuter. Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback