Tack Åhus

Ja ikväll är det sista natten i vårt fina hus i Åhus. 
Vilken vecka det har varit. 
 
 
Dottern är brunare än alla de gånger vi varit utomlands. Vi har ju haft helt galet fint väder och Åhus har visat sig från sin allra bästa sida. 
Den här staden rekommenderas varmt!
 
Idag har vi legat på playan nästan hela dagen och jag vaknade av mina egna snarkningar. Pinsamt men sant. Men paraplyet höll jag i ett järngrepp. 
 
 
 
 
Ikväll bestämde vi oss för att gå ut och äta något gott. Jag hade fått tips från Bobby Going att gå på Rökeriet. Hallå, vet du hur många rökerier det finns i den här stan. 
Vi hamnade till slut på Handelsbaren som ligger vid vattnet och en kanonmiddag blev det. 
Alla tre är vi helnöjda med den här veckan. 
Snacka om att ha laddat batterier. 
Nu är vi tre Duracellkaniner som kommer hem till Mörsta!
Där väntar nya äventyr på oss. 
 
//Najno
 
Psst... Mor o far är i Siljansnäs och hitta en snygg bil till mig!!! Hoppas de köpte den till mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback