Städa mera - del 2

Oh, idag har jag haft workoutpass hela dagen.
I denna värme dessutom så jag gick nog ner ett par hekto av den svett som har forsat av mig.
Igår ägnade jag kvällen åt att plocka i lägenheten. Idag fortsatte jag med plock och städ. Dessutom har jag tvättat tio (10!) maskiner med kläder. Då är inte sängkläderna tvättade än!
Ja, herregud säger jag bara.
Men nu är det klart.

Dottern förbereder sin födelsedag i morgon fredag med att ha tårtkalas för sina kompisar.
Och vilken tårta! Marängbottnar med grädde uppvispad med kesella och lemon curd och sen massor med färska jordgubbar. Jag tog slatten!!!

I morgon firar vi lilla flickan som fyller 19.
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback