Mysmåndag

En inställd träff med bästa Sus blev något riktigt bra iallafall.

Dottern kom förbi jobbet och frågade om jag ville gå på bio med henne. Om jag ville!
Vi tog en Nina-Sofia-middag på Kungshallen och sjönk sen ner i guldfåtöljer på Sergel och såg "Dumma Mej 2".
Vi gillade båda 1:an mycket och den här uppföljaren gjorde oss inte besvikna.
Barnsligt rolig!!!!

I skyltfönstret till min favvobutik, Apoteket hoppade jag till när jag läste på en flaska: Noskito (uttal: noschito).
Det visade sig vara myggmedel No Skito (med hårt k).
Typiskt att jag läser på det barnsliga sättet. Men så funkar min hjärna!

Hemma väntade mannen med present. Jag hade i helgen tänkt köpa vita tygskor, men hann inte.
Då går han på måndagen och köper dem till mig.
Tack Ove!!!

//Nöjd Najno


Kommentarer
Skäggiga Gubben säger:

Tycker lilla Nina börjar bli bortskämd nu :-)

2013-07-02 | 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback