Måndag dag

Tänka sig - jag gick upp för tidigt i morse och fick tid över. Och så glömde jag att sminka mig. Herregud, jag har ju överhuvudtaget inga ögon utan min mascara.
Nåväl, mycket blev gjort på jobbet och nu är det bara två dagar kvar att arbeta tills jag får semester.
Så underbart att få vara ledig och samtidigt få betalt. Det har jag inte kunnat göra på fyra år!!

Fick ett supertips av en kollega om en stegräknar-app. Moves heter den och den ska nu få bli min följeslagare ett tag framöver.
Kvällen tillbringades med mannen och en lång skön kvällspromenad orkade vi båda med.
Dottern är med kompisar och vänder lite på dygnet, och så får det vara.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback