Är vi verkligen i Sverige?

Jag måste säga att Åhus är en riktigt positiv upplevelse.
Att vi dessutom har så fint väder gör säkert att jag är än mer glad att vi valde ett nytt ställe att åka till i år.

Nu ikväll var det så härligt svalt och friskt ute och överallt finns det fina hus och kolla på när man går sista nattpromenaden med vovven.

Här går det åt solkräm och vatten vill jag lova.
Vi hittade en tredje infart till den milslånga stranden och även idag hittade vi ett ställe lite för oss själva.

På eftermiddagen/kvällen åkte vi på marknad. Ja, det var en sjuhelvetes marknad med en jävla massa tingeltangel. Men det hörde liksom till och det var kul att bara glo. Jag köpte ingenting!

Till middag blev det köttbullsmackor med rödbetssallad!
Vi orkade varken göra eller äta mer än så.

Bilder på semestern kommer när vi kommit hem.
Så länge kan ni kolla min Instagram. Najnoo heter jag där (Najno var upptaget)

//Najno, den riktiga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback