Ännu en dag

Som vanligt åt vi frukost i den gigantiska trädgården. Här finns något för oss alla fyra i familjen. Sol för dottern, skugga för mamma och hund, halvskugga för pappa.

Idag kände vi för att göra en utflykt. Den gick till Kivik och musteriet.
Säkert en turistfälla men en trevlig sådan.
Musten vi köpte var vara så god.

På hemvägen tog vi en glass på Åhus torg hos Ottos glass. Doften av nygräddade våffelstrutar är helt oemotståndlig. Glassen var supergod och min våffla doppades i varm smält choklad.
Jodå, jag kladdade ned mig totalt.

Sen blev det en eftermiddag/kväll hemma i huset. Obligatorisk grillning och potatisgratäng.

Lite chokladpraliner köpta i nån mystisk källare i Brösarp. De var väldigt goda.

Boken En man som heter Ove är nu utläst. Jag ska leta upp en busshållplats att lägga den på, så där som jag brukar med utlästa böcker. Hoppas någon läser den, den var väldigt bra och rolig.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback