Svens torsdag

Det är inte bara den kommande stormen som heter Sven. Det gör även min Ove. Sven Ove är hans riktiga namn. Så grattis på namnsdagen älskling! 
Idag har jag skvalpat omkring med mina walk-on-water-sulor i dojorna. De är perfekta! Tar bort värk och alla besvär med fötterna. De till och med motverkar fotsvett och ett sånt hjälpmedel behöver fröken Fischer. 
Det var nästan lika galen dag idag som igår på jobbet men idag var det ett mer kontrollerat kaos och det känns alltid bättre. 
Kontrollfreak som man är. 
Signalfel på tåget så bussen hade gått ifrån oss pendlare på Märsta station. Jag fick trava hem och det var tur att jag hade mina fina sulor. 
Det var ganska mysigt att kolla julbelysningar på vägen hem. 
Så på det stora hela - en okej dag. 

Ja, just ja. Jag åt mitt livs första burrito idag. 
Jag blev inspirerade för flera år sen när jag tittade på "the Osbournes" och Ozzy sprang omkring (eller vinglade omkring) med en burrito i handen. Han såg äcklig ut men burriton såg god ut. 

Den var god i verkligheten också. Ett nytt litet foodcourt har öppnat på Kungsgatan. K25. Lägg det på minnet. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback