Ledig "mellandag"

Ja, för mig var det idag en mellandag eftersom jag jobbade igår och ska jobba i morgon. 
Det är alltid knepigt att gå upp när övriga familjen inklusive vovve får ligga kvar och gosa i sängen. 
Men i morse sov jag ut ordentligt och senare gjorde Ove och jag ärenden. Kom på att jag bara hade urtvättade, felfärgade trosor och när man ligger på sjukhus ska man ha snygga trosor. Så vi begav oss till KappAhl där jag hittade snygga underkläder. Så - då var det klart på checklistan. 
Senare på eftermiddagen tog jag Sofias kusin Nicke och övningskörde med honom. Jag blev så smickrad när han frågade om jag ville det. Klart jag ville! 
Det gick riktigt bra och fler lektioner ska det bli efter nyår. 

Barnen var hemma på middag, Sofia och långa killen och sedan stack de till honom. Lite ovant med ensamma kvällar utan dotter men det är bara att vänja sig. Det är precis som det ska. 

På eftermiddagspromenaden med Chili såg jag en glimt av ljus på himlen. Klockan var då 16.25. 

Vi går alltså mot ljusare tider! 
Hemma skulle Soffi bada men pratade så mycket att hon glömde bort att hon börjat fylla badkaret. 


Varsågod och torka!!!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback