Julbord på en söndag

Den lediga avkopplande helgen avslutades med julbord på vår kvarterskrog Krogen Lite Till. 
Ett litet och gott julbord med alldeles lagom mycket att välja på. 


Mor och far och vi på Lycko känner oss som riktiga stammisar på stället. 


Det var där vi firade Sofias student i somras, dagen som blev en av årets roligaste. 
Jag blir varm i hjärtat när jag tänker på vår fina dotter och alla hennes och våra vänner och familj som slöt upp den där dagen. 

Nåväl, det blev iallafall en härlig avslutning på en helg i vilans tecken. Det känns som om jag kan sova precis hur mycket som helst. 
Jag har hittat min jultröja för i år. Den fick göra premiär idag trots att det inte är julafton. 
Bara nio dagar kvar....

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback