Fika, shopping och färgning

Bara så ni vet så öppnade Starbucks på Centralen idag. 
Får det lov att vara lite julfika?

Sen bar det snabbt iväg till Voice för inspelning. Idag satte jag nog personligt rekord. 
Drygt 600 prompter (kan bestå av en mening eller bara ett ord, i det här fallet en gatuadress) på mindre än en timme!
Jorå, så att. 
På jobbet satte jag också rekord, försäljning-av-presentkort-och-julklapps-rekord. 
En härlig dag för en människa som tävlar med sig själv - hela tiden. 
Chefen bjöd på hembakad saffranspannkaka, egenkokt björnbärssylt och lättvispad grädde. 

Han vet hur han ska muntra upp oss tjejer! Så satans gott. 
Tack vare alla sjukdomsfall i personalen skulle jag blivit solo på kvällen men Kats ställde upp och stannade med mig. 
Det är faktiskt bara jag kvar nu, den enda som inte råkat på vinterns förkylning. 
Men jag har inte lust att bli sjuk nu så då blir jag inte det.
Efter stängning gick Kats och jag till vår favvobutik ÖB på Sveavägen.  Vi gör alltid bra fynd där. 

Hemma väntade min privata frisör med färgning och folie i högsta hugg. 

Nu är jag inte så gul i håret längre och det känns fin-fint. 
Tack Soffi, du är en hyvens tjej! 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback