Det var den julen

Oj oj. Jag är tydligen totalt avkopplad och avslappnad eftersom jag inte bloggat på tre dagar. Förlåt!
Julafton blev ju kanon. Juldagen slappade vi hela dagen framför TV:n med hemleverans av pizza. Hur lyxigt som helst. 
Annandag jul åt vi middag hos farmor i Solna. Det blev också en bra dag men utan bilder. 
Jag vet inte, men troligen glömmer jag telefonen med flit överallt. Skönt att inte vara uppkopplad hela tiden. 

Idag var jag uppe med tuppen och Ove och jag har gjort massa ärenden och också lagat god mat. En riktig familjedag. 
Just ja. En av de finaste presenterna vi fick var en SPA-helg av dottern. Fy tusan vad vi ska njuta efter nyår. 
Det blir en bra början på det nya året efter detta skitår. 
I morgon är allt dom vanligt, jag jobbar. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback