Besök och nya sulor

Oj, vilken kaotisk dag idag.
Det började bra med att dottern skjutsade mig till tåget. 
Sen fortsatte det i ett svischande tempo. Julhandeln slog till i vår butik och folk har köpt muggar, skivor, servetter och böcker om vartannat. Härligt. 
Sen är det byte av konsertlokal, julkonserter, Nobelkonserten och ikväll två konserter varav en var nästan slutsåld. 
Även utan stygn på foten hade fötterna blivit trötta av allt stående idag. 
Och mitt i röran fick jag tre (3!) privata besök i kassan. 
Först Etzlerskan som bara kom in och sa Hej!  Mycket trevligt. 
Sen kom Carlos och då var det lite lugnare så vi hann prata lite. 
Och två minuter innan vi stängde kom Pinglan. Hon hade varit på utbildning i stora staden så vi gjorde sällskap på väg hem. 
Det blev även en middag med henne i Väsby. 
Fint belyst träd vid Väsby station. 

Vansinnigt rolig avslutning på en ruschig dag. 
Och hemma kunde jag inviga min present från Ove. 
Ett par sulor, "walk on water", som dämpar smärta i fotsulorna. 
Han är fantastisk, mannen i mitt liv!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback