Onsdag mitt i veckan

Tusan, man ska inte ta ut glädjen i förskott och säga att man är frisk när man är sjuk.
Jag har fått precis likadan förkylning som dottern. Hon blev bättre och sen mycket sämre.
Idag kändes det som om jag hade feber varannan timme och däremellan kändes allt bra.
Nu har jag feber och väldans ont i halsen och bestämde mig just för att kurera mig hemma resten av veckan.

Så trist, men nödvändigt.

Tack fru Svensson för ditt glada humör som verkligen smittar av sig.

Lunchen med Jullan var också något som blev kul.

Som grädde på moset har jag fått nåt jäkla eksem på magen som kliar som satan. Ser precis ut som bältros men är endast på ett ställe på magen.
Hoppas jag har fel.

//Najno


Kommentarer
Pinglan säger:

Krya på dig kramar

2013-08-29 | 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback