Härliga fredag!

Hela veckan höll jag mina goda nya sovvanor. Tur att jag inte har planerat något i helgen, för jag ska sköta sömnen även då tänkte jag.

En härligt lunch med fröken N på Hurry Curry gjorde att eftermiddagens jobb bara svischade iväg.
Det är mycket nu med årets biljettsläpp för HELA nästa säsong. Det blir ett maraton på måndag när det smäller!!

Efter jobbet skjutsade Ove mig till Toyota i Arlandastad där jag hämtade min alldeles egna, nya, röda bil.
Jag, som inte är ett dugg materialistisk är så barnsligt glad för min lilla häftiga Aygo.
Jag tog med mig dottern och mamma på en premiärtur till IKEA i Uppsala.
Som vanligt blev det galet och roligt.
Bland annat kom en tjej springande efter mig och sa:
- Ursäkta men jag vill ha min vagn.

Där hade jag lugnt gått omkring med en annans vagn!!! Och hon hade inte ens köpt någonting som liknade det vi handlat.

Är jag snurrig eller?!

Väl hemma mötte vi Ove och Chili på gården. Nu får det räcka med möten för idag.

//Najno
Psst... Just ja, mamma behöver alltid en kudde mellan benen när hon sover. Hon provade lite olika och fastnade för morotskudden på barnavdelningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback