Det kostar att ligga på topp

Hade skitsvårt att sova inatt då jag tappat bort min plånbok och inte alls hittade den där jag trodde den var.
Det resulterade i att jag somnade efter 4 och var sen halvdöd hela dagen idag.
Ove och jag gick ut till bilen och letade vidare efter plånboken. Inget napp!
Vi fick iallafall iväg vår gamla diskmaskin till soptippen så inget ont....

Nåväl, hemma var jag sur och okoncentrerad. Tänkte bara på hur jobbigt det blir med spärrning av alla kort och nytt körkort och hela middivitten.
Jag började då vika tvätt som hängde på kökstolarna. Under ett badlakan hängde en Coop-kasse och i kassen låg - ja just det, min plånbok!!!!

I morgon blir det nya utgifter och tandläkarbesök (om jag får någon tid). Jag har ju bitit av halva framtanden och ser helt galen ut i munnen.

Dessutom har jag resfeber. Inte för min egen skull utan för dottern som ska till sydligare breddgrader.

Usch, det här blev en sunkig dag!

//Najno

Psst. Hunden är både skendräktig och orolig. Vi har rest så mycket att hon tycker det får vara nog nu. Hon la sig i en av de ouppackade väskorna i morse.
- Glöm inte mig, verkade hon tänka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback