Bättre tisdag med glamour

Jodå, jag var mycket bättre idag. Hittade några receptbelagda brustabletter i städskåpet. De hjälpte riktigt bra mot slem och hosta. Vete tusan vad de kan innehålla.

Arbetsdagen rasade iväg och när vi skulle gå hem rasade alla kändisar ut från vårt vackra blå. Polarpriset delades ut idag och det var feststämning i huset.
Jag "stötte på" Youssou N'Dour, en av årets pristagare i en otroligt vacker turkos kaftan.
Och sen Henke Larsson, jo fotbollsspelaren i smoking. Snygg kostym iallafall.

Sen måste jag bara berätta om dagens bästa köp. Ett par underbara röda, tunna bilhandskar till min röda bil. Gudomliga att köra i och jag kände mig så sportbilsaktig.
Nej, nu ska jag kolla David Bowie på tv. Han borde få Polarpriset, om han inte fått det.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback