Arbetsmiljö och välkommen hem!

Jag tjatar ofta om mitt härliga jobb och vackra arbetsplats. Men tusan, jag måste få säga det igen. Vi har ju öppet mån-sön hela sommaren och unga musiker ger minikonserter flera gånger per dag. Den här veckan är det fyra unga killar som har en cellokvartett.
De är bara så bra!
Gå och lyssna om ni har vägarna förbi det stora blå huset mitt i Stockholm.

När jag kom hem möttes jag av en pepparkaksbrun, förkyld tjej, som just anlänt från Zakynthos. Åh, vad roligt att se, höra och känna henne igen.
Ren familjeorgie med favvomat och genomtittning av inköp och tagna kort på resan.
Underbart!

I morse var det segt att gå upp ur sängen. Därför är det natti natti nu.

//Najno
Psst.... Jag har kläckt en ny inredningside'. Jag har hällt upp badskummet i fina karaffer i badrummet. Det blev skitbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback