Presskonferens

Ja alltså det var inte presskonferens för att jag fått fast tjänst, men väl för att presentera nästa säsong för det stora blå.
Traditionsenligt på scenen kl 9.30 berättade Stefan Forsberg om kommande säsong.
Det blir kul att jobba även nästa år!

Konferensen inleddes med orgelspel och då var jag tvungen att fota förstås.
Fick då snabbt ett SMS från favvo-violastan N.

Annars har dagens gått i huvudvärkens tecken. Håller på med avgiftning från mitt missbruk av Treo.
Inte roligt för varken mig eller omgivningen. Förlåt!

//Najno


Kommentarer
MW säger:

Duktiga du...om inte omgivningen står ut så finns jag här för dig och ditt mindre trevliga humör:-). Jag har svart bälte i tålamod.

2013-04-15 | 22:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback