Helt otroligt

Snacka om upprättelse!

I oktober förra året fick jag ett krav från Kronofogen på 25.000:-
Det här fick rätt allvarliga konsekvenser för mig. Det var ett inkassoföretag som tagit fel på mig och någon annan i Malmö.
De var helt nonchalanta mot mig när jag krävde ersättning för det jag gick igenom.
Då beslöt jag mig för att de inte visste vem de bråkade med och skrev ett brev till Datainspektionen eftersom de har verksamhet på nätet.
Datainspektionen beslöt att utreda fallet och fällde Svensk Betalningskontroll AB i Göteborg. Det var första upprättelsen.

En vecka senare kom det ersättning från inkassoföretaget. Det var den andra upprättelsen.

Idag kom den tredje (!) upprättelsen!
I dagens lokaltidning på mittuppslaget finns en liten artikel om mitt fall.

Helt otroligt!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback