Mera fira

När jag kom till jobbet idag fick jag blommor av chefen. Det gjorde mig väldigt glad.

Sen gick dan i ett rasande tempo, efter jobbet en snabb inläsning för Jysk, 10 ord. Det blev en bra timpenning.

Hem till familjen och äntligen få prata med dottern. Vi har ju inte setts på hela helgen och igår var det ju fira som gällde.
Jag fick förresten ett jättefint skal till min IPhone av henne. Vitt med blomrankor, jag älskar det.
Och sen försökte vi titta på TV men har ett avbrott. Mannen försökte ringa till Tele2 men telefonsvararen lät honom aldrig komma fram till rätt ställe så han gick liksom och la sig istället.
Dottern och jag kollade Hollywoodfruar med svart ruta vart tionde minut. Vi varvade med roliga filmsnuttar på datorn för bredbandet funkar iallafall.

//Najno


Kommentarer
Anonym säger:

Vilka Pinglor!

2012-09-19 | 23:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback