Kul kund och lite annat

Idag kom det en kund som skulle hämta biljetter:
- Bokningsnummer: 999999 i namnet Johansson utan K.
- Hm, säger jag, det finns inget K här.
- Ja, det var ju det jag sa, Johansson utan K.

Trötta av en hel dags rush, brast vi säljare i gapskratt.
Dottern skrattade måttligt åt skämtet återberättat av en töntig mamma.

Sen bestämde jag mig för att inte stanna i soffan utan ställa mig att baka. Klockan är då 20.30. Shit, äggen tog visst slut. Jag ringer på hos grannen som inte har något titthål (jag hade aldrig öppnat!) han öppnar och lånar mig två ägg. Tack Manne (inte clownen).
Sen blev det Silviakaka!! Den är asgod.
Tyvärr glömde jag glasyren på spisen så det blev en slajm-liknande massa som nu ligger på kakan. Snygg blev den iallafall. Hoppas den är god.

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback