Älskad

Jag har ett jättefint halsband jag fått av dottern, en bricka med ordet "Älskad" på. Jag tycker så mycket om det.

Ett sån bricka i storformat skulle jag vilja ge mannen i mitt liv. Han är fan helt fantastisk.
Häromdagen var vi ute och gick med hunden. Jag sa att jag tyckte mina promenadskor var lite i tyngsta laget och att jag skulle vilja ha ett par lite lättare (och snygga!).

Ikväll när jag kom hem stod ett par ECCO walkingdojor i gore-tex på köksbordet!

Dessutom hade han lagat speciella varma mackor till mig med tomat, pesto och mozzarella. Inget foto hann tas på dem. Jag var för hungrig.

//Najno

Skitappen kan plötsligt inte lägga upp bilder på mina skor. Dåååligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback