Semester!!!!

Visserligen inleddes semestern med jobb lördag-söndag men ett besök hos frissan (min privata), fikabesök av svägerska, fest, besök på IKEA, filmtittande har jag också hunnit med. Jag har aldrig varit särskilt förtjust i vatten och att bada. Mest är det för att jag är rädd att drunkna, hamna under vatten, få vatten i ögonen, bli förkyld, få blåskatarr och en massa andra läskigheter. Men fru Svensson lyckades igår lördag att övertala mig att tillsammans med henne hoppa i Wibsons pool i bara trosor och BH. Åh, jävlar vad kallt och läskigt det var. 18 grader var det i vattnet och jag måste ha skrikit som om jag höll på att drunkna för vår lilla hund blev så nervös av mitt skri att hon flög över poolkanten (dubbelt så hög som hon) och dök ner i poolen för att rädda mig. Allt gick så fort så vi hann inte fota. Men tack fru Svensson för att du hjälpte mig komma över ytterligare en fobi. Nu kan vi stryka den också! Grillkvällen hos Wibson var både tropisk och magisk. Skönt att vi har vänner!!! //Najno Ja, just ja. Värdinnan tog fram hammaren vid 2-tiden på natten och drog ut lite fula spikar på altanen.


Kommentarer
Fru W säger:

Du är välkommen att ta ett dopp i vår pool, det är runt 28 grader i den :-)

2012-07-09 | 15:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback