Övningskörning i stan

Jo, ni läste rätt. Vi körde övningskörning mitt i stan och gjorde även en tur till söder. Dottern skulle till naprapaten, vi andra hängde med och i farten kom Ärstin med. Det blev en kul och trixig resa med mycket trafik, fickparkering och krypkörning för dottern. På motorvägen på väg in till stan sa hon: - Mamma, nu kan du väl ta det lugnt och inte skrika åt mig. Ärstin hittade klänning och jag blev anställd i butikerna som klädesupphängare och smakråd. Riktigt roligt. När vi kom hem gick Chili och jag ut i skogen och käkade blåbär. Och nu kommer veckans tävling: Vad är det för vacker blomma jag hittat mitt i lilla skogen vid Lycko? Tacksam för svar. //Najno


Kommentarer
Johanna säger:

Hej!
Det där är en fingerborgsblomma! http://sv.wikipedia.org/wiki/Fingerborgsblomma
Trevlig sommar!
/j

2012-07-11 | 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback