Spara pengar

Första gången jag skulle klippa klorna på Chili Chanel tog jag henne som jag brukat göra med mina kaniner och marsvin ; ett stadigt tag om djuret och sen klippt.
En hund är det lite annorlunda med och naturligtvis klippte jag henne i pulpan.
Det har resulterat i att vi gått till veterinären var sjätte vecka och betalt 200:- per kloklippning.
Att jag dessutom har en väldigt bra klossax hemma har inte gjort saken bättre.
Men nu har jag sett ett avsnitt med Ceasar Milan och härmade hans lugn så nu är klor klippta och jag har sparat 200:-
Måste göra något kul för dem!
// Najno


Kommentarer
anki säger:

En bra kvinna reder sig själv! Schysst jobbat Nina.Du får väl skicka en hälsning till Cesar :)

Kram fr Anki

2012-01-11 | 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback