Just idag är jag stark

Ligger i sängen och bara drar mig. Börjar jobba vid 15 och har ingen brådska.
Ändå är hela kroppen (mest magen) i uppror för all jävla inre stress.
Jag blir galen på att jag ska ha så höga krav på mig och att jag är så dålig på att planera.
Finns det ingen som kan ge mig lite planeringsförmåga?

Igår hade jag i alla fall tur. Tåget var så försenat så att jag kom hem en kvart tidigare än beräknat.
Felorsak: försenat p g a tågkö!
I Märsta väntade en snäll busschaufför på oss pendlare trots att han blev sen själv.
Efter en snabb middag åkte dottern och jag till Sigtuna. Dottern körde och jag kunde i princip bara luta mig tillbaka.
Nu ligger vi i hårdträning för i sommar ska hon ha körkort.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback