Nu har det varit tyst...

... på bloggen tillräckligt länge.

Jo, det var så här:

Mamma och jag hade bokat en familjemiddag tillsammans. Dock hade ingen av oss pratat med övriga familjen så det visade sig plötsligt att dottern var och åkte skidor, Ove jobbade och morfar/pappa likaså.
Så där stod vi två kvinnor och tänkte:
-Äsch vi skiter i familjemiddag, vi går ut på krogen istället.

Sagt och gjort. Mamma och jag festade loss riktigt ordentligt hela lördagskvällen. Hittade på vägen hem en nyöppnad krog med bar, slank in där och när vi kom hem började vi göra gulasch. Som tur var kom pappa taxichauffören och skjutsade hem sin 45-åriga överförfriskade dotter.

Nu har det tagit mig tre dagar att återhämta mig. Därför har det varit så tyst.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback