Ledig lördag

En lyckodag!

Vaknade av mig själv. Blev bjuden på frukost.
Mannen och jag bestämde oss för att åka till IKEA och kolla nya sängar. På vägen dit pratar vi om att vi ska ta hemkörning och kosta på oss det.
När vi sen ligger och provsover i sängarna så kommer herr och fru Svensson Svensson förbi.
De ska handla en jävligt stor spegel och har en dragkärra på sin bil. Vi får gärna lägga vårt inköp där.
Dessutom erbjuder de sig att hjälpa oss bära upp sängarna i lägenheten.
Medan killarna bar upp sängarna tog vi tjejer ett glas vin på balkongen.
Ett glas blev en hel flaska.

Därefter gick mannen och jag och köpte pizza.
Nu ska jag sova i min nya säng.

Zzzz zzzz Zzzz
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback