Resultat av tävling

Först börjar vi med dagens foto. Det är taget i 7 Elevens skyltfönster på Kungsgatan:



Jag som älskar korv - i alla former.....

Nu resultatet av gårdagens bildtävling:



Ni skulle alltså gissa vad detta var för något. Jag har nu ca 15 trogna läsare och sju av er har svarat så jag är nöjd med det procentuella utfallet.

Roligaste svaret hade JB: Sofias badmössa
Elakaste svaret hade Anki Panki: Halkmatta i badkaret

Närmaste svaret hade Etzlerskan: Toapapper.

För det var det här:



En helt vanlig pappersservett.

Tyvärr vann ingen första-pris, som var en teaterkväll med mig i Stockholm.
Men Etzlerskan, du var så nära så jag skickar dig ett (t)röstpris med Posten. Du bor väl kvar på samma adress som jag har i min gamla adressbok, Hammarby någonstans?

Nu får ni se till att delta i nästa tävling som kan dyka upp när som helst. Då blir det ett annat fint pris.

Annars var dagen idag en underbar dag, med så mycket skratt att jag var alldeles gurglig i halsen på vägen hem. Killen bredvid mig på tåget satt och tittade på film i sin mobil och skrattade för sig själv från Centralen till Upplands Väsby. Jag är så himla nyfiken på vad det var för film han såg. Men jag skrattade med honom ändå.

// Najno

Kommentarer
johanna säger:

Ho-ho! Jag har vunnit nåt! Vad roligt!!! Samma adress! Tack! Tror jag ... /j

2011-09-01 | 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback