Nu är det fredagsmys

Jo, det vill jag lova. Mannen och jag är ensamma ikväll.
Dottern skulle åka till Gröna Lund och kolla på Veronica Maggio men det var över 15.000 pers där så hon och kompisen fick vända och åka hem till Märsta igen. Så nu har de spelkväll istället.
Ove berättade om att han satt i möte idag och hade en för varm tröja på sig. Han var nästan på väg att ta av sig den i tron att han hade något under men det hade han inte.
Istället tog han av sig på överkroppen, tog ett förkläde och ställde sig vid spisen när han kom hem. Åh vilken härlig syn. Blev så till mig att jag glömde kameran.

Så nu har vi ätit chiliräkor och myst i soffan och längre än så orkade vi inte så snart är det hopp i säng som gäller. Jag lovade dottern att försöka hålla mig vaken men det sprack direkt efter maten.

Ja, just ja, jag har glömt och berätta en liten kul incident som hände när pappa och jag åkte båt i måndags. Vi satt ute på däck och kollade utsikten. Jag hade köpt en öl till pappa och han sitter och håller glaset i vänster hand. På vänster arm har han klockan och vet ni vad han gör? Jo, han behöver titta på klockan, vrider på armen och häller ut halva ölen i knät.

Tack pappa för dagens roliga bidrag till bloggen!!!



Kaknästornet en regntung dag i vackra Stockholm!

// Najno

Psst: Nu har jag druckit alkohol varenda helg i flera veckors tid så nu är det dags för detox. Våga säg nej till alkohol!

Psst igen: Förlåt Etzlerskan för att jag hela tiden glömmer att skicka vinsten till dig från tävlingen. Jag är så snurrig just nu, men den kommer jag lovar verkligen det. Hav förtröstan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback