Ensam hemma, del 53

Häromdagen pratade jag med en kollega om att jag så gärna skulle:

- Vilja vara ensam hemma
- Ha kliniskt rent hemma
- Läsa en god bok i soffhörnet
- Dricka en kopp te

I söndags bestämde jag mig för att:

- Det är trevligare att vara fler hemma
- Jag skiter i städningen
- Jag läser en god bok i soffhörnet
- Jag hoppar över teet.

Och tänk, det gick hur bra som helst.

Idag måndag är jag dock ensam hemma. Har tagit en långpromenad med glad vovve. Bjöd dottern på lunch - visserligen i en odammsugen lägenhet men hon var glad för markservicen ändå.
Och nu har jag städat klädkammaren och ska avsluta med lite dammsugning med min fantastiska dammsugare.

Resultatet av städning/röjning i klädkammaren blev det här:



Jag kommer INTE avslöja för dotter/man vad jag slängt för det spelar ingen roll vilket skit det var, de är små hamstrar båda två.

Hunden ville också vara med och städa. Vi hittade en helt oanvänd hundväska.
Någon som vill ha den? Kan även passa för katt.....



// Najno

Psst: Hunden ingår ej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback