Effektiva Bettan

Jobbat till 16.00 och för att underlätta den vanliga hysterin på måndagkvällar så begav jag mig hemåt.
Tågen var så mycket försenade att de till slut kom i tid....
Dottern och jag möttes i Sollentuna centrum, shoppade lite och fick veta att innebandyträningen var inställd.
Härligt, då blev det gott om tid att packa för dottern flyger till Göteborg i morgon bitti.
Kl 20.15 kommer hon på att hennes pass/legitimation ligger i vår bil som i sin tur står på en verkstad någonstans i Sverige.
Det blir att åka till polisen på Arlanda och skaffa en kopia på passet. Tur att vi bor nära flygplatsen.
Själv såg jag fram emot en husmorssemester med Sus i Halmstad/Helsingborg på två dagar.
Vi ändrade planerna lite snabbt och åker till Halmstad tur och retur med bilen i morgon.
Jag ställer klockan på 05.30 i morgon.

Hur ska det gå?

// Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback