Fredagsmys

Idag var det ovanligt lugnt på jobbet. Bara lite turister som tittade in och det var i och för sig trevligt men lite mer fart kunde det ha varit.
På eftermiddagen gick jag och köpte mjukglass till KD och mig. Osmart av mig att köpa en strut när man sen skulle hjälpa folk i kassan. Smartare att ta en bägare som man kunde ställa ifrån sig, det gjorde KD.
Strax därefter gick Maria Montazami med hela sin familj förbi på Sveavägen.
Hann inte få något kort på henne för hon tog så långa kliv med sina jättelånga ben att hon bara försvann.

Men här är fönstret hon passerade:



Efter jobbet kom familjen och hämtade mig och därefter gick vi på den sista Harry Pooter-filmen. Potter menar jag förstås.
Den såg vi i 3D och jag sov bara 10 minuter av filmen och väcktes av min egen snarkning. Ingen annan stördes dock, enligt den chockade dottern. "-Hur kan du sova på den absolut sista filmen?"

När vi sen åkte hem på Sveavägen var det smockat med raggarbilar. Ove körde så fort så det blev bara racerbilder:




Nu laddar jag för en riktig jobbhelg, men lite Gröna Lund ska jag också hinna med.

// Najno

Kommentarer
anki säger:

Men det var väldans vad Maria M knallar runt i "våra" kvarter - hon svepte förbi fönstret med hela klanen i hasorna förra söndagen också!

2011-08-05 | 14:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback