Onsdag - mitt i vecket

Dagen började med en vansinnigt lång hundpromenad. Både hund och jag var redo för duschen när vi kom hem.



Att börja varje dag med ljus i ögonen är riktigt, riktigt bra för en orolig själ. Och inte en kotte möter man på denna väg. Fast det är klart, på fotbollsplanen som vi tvärsar på slutet mötte vi i morse ungefär 100 ettagluttare som skulle ha friluftsdag.
Då var jag tvungen att koppla hunden som redan var uppe i varv efter att ha brottats med en tom risi-frutti-burk.

Sen jobbade jag lite lagom länge och åkte sen direkt till min privata frisör. Det är dottern som går lärling hos en frisör i Märsta. Hon behöver försökskaniner och man får klippa sig gratis hos henne. Jag var hennes första "kund" och hon var både febrig och lite nervös.

Men fan, vilket bra jobb hon gjorde. Jag är så nöjd med min toppklippning. Tack Sofia, du kommer bli en jättebra frisör.
Tyvärr glömde jag fota hela arrangemanget men det får gå ändå. Jag kanske också var nervös....

// Najno

Kommentarer
Wibson säger:

Är gärna försökskanin....

2011-08-24 | 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback