Ledig måndag

Jaha, vad har jag gjort idag egentligen. Sov länge, gick ut med hund. Ägnade sen ett par timmar åt att bara plocka saker, kläder och annat i lägenheten.
Sen läste jag och sen gjorde jag mat och sen la jag mig på sängen och har kollat dubbelavsnitt med Housewives i Beverly Hills.

Den här dagen blev nästan som den dagen jag skrev om i min dagbok när jag var sju år:

"- Idag har jag varit på fritids. Där målade jag tre kottar, en var blå, en var grön och en var svart. Hej då!"

// Najno

P.S Nu ska jag ut i mörkret med hunden D.S



Ja, just ja, det här tackkortet hänger på anslagstavlan på jobbet. Trodde först det var jobbarkompisens tackkort men sen var personerna på bilden alltför bekanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback