Sluta med godsaker?

Jag har ju börjat som publikvärd på jobbet. Till det hör en kostym som är väldigt tajt och kroppslinjeformad (läs; alla magarna syns).

Jag har ju aldrig brytt mig om min vikt för den har inte varit något bekymmer för mig. Men nu, 45 år gammal är jag så nojig så det är inte sant.
Har tidigare lovat mig att sluta med Schweizernöt på kvällarna.
Igår när jag kom hem möttes jag av detta som fattades i delikatesskorgen jag fick i lördags av mina kära resemammor och JB:



Jag var ju TVUNGEN att prova alla sorterna.
Cookies cream blev en favorit i hela familjen.

I måndags träffade jag min gamla vän EL. Innan vi skildes för kvällen kom hon på att hon köpt en present till mig. Det är den roligaste luktkudden jag fått, dessutom doftar den ljuvligt av lavendel.



"Ålder spelar ingen roll om man inte är en ost."

Supertack!

// Najno

Kommentarer
Wiberg säger:

Polka är min favorit...så det är bara att lämna över till mig och mina magar :-)

2010-09-24 | 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback