Party!




Ungefär så här såg vi alla ut en bit in på festen igår.

Tyvärr har jag ingen bild på mig själv, men det kommer.

Vi var på vår första 50-årsfest i vänkretsen.
Vi hade en liten förfest hos oss eftersom vi bodde närmast festlokalen och hela gänget sjöng i trappen och kom med värsta fyrarättersmiddagen i en varukorg till Ove och mig. Jag som hunnit glömma bort att jag fyllde år i fredags, men det hade inte vännerna glömt.

Korgen innehöll:

* Parmesansnittar med vin
* Filé mignon, potatis, rödvinssås och vin
* Ostbricka med kex och vin
* Sigtunagjord chokladglass med vin.

Sen festade vi till söndag morgon. Jag förstår inte att Ove och jag alltid blir bland de sista som går hem. Det var så härligt och få slänga sina lurviga och röja på dansgolvet.

Och idag var jag uppe med tuppen (nästan) och gick hundpromenad och därefter var det högtidlig promenad till vallokalen och rösta.

Nu, däremot, är det soffan som gäller och filmen "Remember me". Dottern och jag ska gråta lite....

// Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback